![]() |
|
Sweetie StrawberryLands ![]() THΞ GIЯL L O V Ξ T▲LKING STOЯYCredits
![]() Skins by : ErinKahar Basecodes by : ShippaiLettha Re-edit by : Me Best view : Google Chrom
| korean drama
0 comments
14.4.2013
ending To The Beautiful You
for the first time beb aku tgk drama korea .
haha
sumpah ! best cite tu even 16 eps je
ending dia not bad laa . so sad .
nak nagis weyy . haha
buttt
aku seorg yg tabah . malu la weyy nangis . hahahahaha .
kalau la aku jd jae hee tu . . . . . .
heaven dohh !
why so sweet aa cite tuu ? jealous k -__-
mcm mane laa boleh pengaruh nii . hadoyy . haha
ni la drama korea yg prtame aku tgk . seumur hidup k !
then Running man
jgn terkejut blog wa lagu korea . mwahaha ost to the beautiful you . suke lagu ni shoo much . hee ♥
I'm not kpopers . hahaha . bye
To The Beautiful You ♥
L I T T L E G I R L ![]() ![]() Love It So Much Hate It So Much H E ▲ R T B E ▲ T <3 ![]() Being friends for 4 years ++ ![]() Ever been part of my life a long time ago ![]() I Need him ![]() I want you be MINE forever ![]() Thanks because still remember me ![]() Thanks for everything ![]() I do I Love you so much Hope this time you will be more serious about our relationship And thanks for the song . auwm auwm . HAHA :'D ![]() ![]() G O S S I P korean drama
0 comments
14.4.2013
ending To The Beautiful You
for the first time beb aku tgk drama korea .
haha
sumpah ! best cite tu even 16 eps je
ending dia not bad laa . so sad .
nak nagis weyy . haha
buttt
aku seorg yg tabah . malu la weyy nangis . hahahahaha .
kalau la aku jd jae hee tu . . . . . .
heaven dohh !
why so sweet aa cite tuu ? jealous k -__-
mcm mane laa boleh pengaruh nii . hadoyy . haha
ni la drama korea yg prtame aku tgk . seumur hidup k !
then Running man
jgn terkejut blog wa lagu korea . mwahaha ost to the beautiful you . suke lagu ni shoo much . hee ♥
I'm not kpopers . hahaha . bye
To The Beautiful You ♥
|
